Zasady obsługi Klientów

Szanowni Klienci,

mając na uwadze bezpieczeństwo Państwa oraz naszych pracowników obsługa Klientów toru Kartingowy PGE Narodowy od dnia 4 maja 2020 r. będzie odbywać się wedle poniższych zasad.

Maksymalna liczba Klientów przebywających na terenie obiektu w jednym czasie to 14 osób. Liczba gokartów przebywających na torze w jednej sesji to 10.

Przy wejściu na tor (brama nr 9) wyznaczona osoba z obsługi toru będzie na bieżąco kontrolować aktualną liczbę Klientów przebywających na torze.

Oczekując w kolejce na wejście prosimy o zachowanie 2 m odstępu od innych osób.

Zakrycie twarzy zgodnie z aktualnymi wytycznymi jest obowiązkowe.

Dodatkowo przy wejściu na tor znajdują się jednorazowe rękawice foliowe, które zalecamy użyć podczas rejestracji oraz dokonywania płatności w recepcji toru.

Obowiązkowym wyposażeniem Klienta korzystającego z kasków toru Kartingowy PGE Narodowy jest kominiarka, która spełnia aktualne wytyczne względem zasłonięcia twarzy.

Po zakończonym przejeździe wszystkie użyte kaski zostaną odkażone.

Po zakończonym przejeździe wszystkie możliwe miejsca styku gokarta (kierownica, fotel, mocowanie fotela, boczki, podłoga itp.)  z kierowcą zostaną zdezynfekowane.

Klient, który wykupi więcej niż jeden przejazd zobowiązany jest do ich realizacji „jeden po drugim”. Po zakończonej sesji Klienci będą kierowani do wyjścia osobnym wyjściem. Ewentualny powrót na tor w celu wykupienia kolejnej sesji będzie możliwy zgodnie z bieżącą kolejką przy wejściu (brama nr 9).

W tych trudnych czasach liczymy na Państwa wyrozumiałość i pomoc w codziennej pracy i zabawie na torze jednocześnie 🙂

Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do zmiany powyższego schematu obsługi Klientów w razie ewentualnego zaostrzenia lub poluzowania obowiązujących restrykcji.

Schemat powyższej obsługi obowiązuje od 18 maja 2020 r. do odwołania.

Zespół Kartingowy PGE Narodowy